חשבון המים בשמיים? הנה הסיבות ופתרונות

קרדיט תמונה: freepik

יצא לכם לאחרונה לקבל חשבון מים גבוה? אתם בוודאי מבינים כי מדובר על מצב חריג. חשבון המים אמור להיות יציב כל עוד לא נעשה שימוש חריג במים. אם הגעתם למאמר הזה, סימן שלא התבצע שימוש חריג שאתם מודעים אליו. אך האם השימוש החריג נגרם בגלל משהו שאינכם רואים על פני השטח? זה בהחלט אחד מהפתרונות הכי הגיוניים למצב של חשבון מים מופרז.

 

בודקים תמיד את חשבון המים

לא מעט אנשים אינם בודקים את חשבון המים שלהם רק בגלל שהוא יציב לכל אורך הזמן. אך חשבון המים בדומה לחשבונות אחרים עלול לזנק ללא כל התראה מוקדמת. לא חבל שתמצאו את עצמכם משלמים חשבונות מים גבוהים שלא בצדק? לכן ההמלצה אליכם היא לבדוק את חשבון המים תמיד, לצד כל החשבונות האחרים שאותם אתם מקבלים.

 

ממה נגרם חשבון מים גבוה?

הסיבה המרכזית שבגללה חשבון המים יכול להרקיע שחקים היא הימצאותה של נזילה. כל זאת בתנאי כי אין פיצוץ בצנרת או כל עניין אחר שעלול להקפיץ את החשבון. לכן אם אתם רואים חשבון מים בשמיים, מיד מוטב כי תזמינו אינסטלטור שיבחן את המצב. מאוד יכול להיות כי מאחורי אחד הקירות ישנה נזילה שגורמת לכם לחשבון מים לא הגיוני.

 

מבצעים איתור של הנזילה

על מנת להחזיר את חשבון המים לסכום נורמלי ישנו צורך לאתר את הנזילה. הרי האינסטלטור לא יכול למצוא את מקור הנזילה מבלי לבצע איתור מקצועי. את הפעולה של איתור נזילות מבצעים באמצעות מצלמה תרמית מתקדמת. המצלמה התרמית מאפשרת לאינסטלטור להבין מה קורה מאחורי הקיר. המצלמה מזהה הבדלי טמפרטורות, וכך באמצעותה ניתן לזהות את מקור הנזילה.

 

מתקנים את הנזילה

איתור של הנזילה זה לא מספיק, אחרי שמאתרים את הנזילה חובה כמובן לתקן אותה. לרוב האינסטלטור שמאתר את הנזילה הוא גם האינסטלטור שמסוגל לתקן אותה. ביחד עם התיקון ישנם אינסטלטורים שמספקים שירותי ייבוש תת רצפתי במידת הצורך. אתם מבחינתכם צריכים לסמוך על האינסטלטור שהוא יודע מה הוא עושה. הכי חשוב זה שבעוד חודש תקבלו חשבון מים הגיוני ביחס לצריכה שלכם.

שתפו פוסט זה