כל הסיבות לבצע פעילות גיבוש לעובדים

קרדיט תמונה: freepik

 

שאלתם את עצמכם מדוע עסקים משקיעים לא מעט כסף על פעילויות גיבוש לעובדים? מיותר לציין כי גם העובדים וגם העסק יכולים להרוויח מהפעילות הזאת לא מעט. אז רגע לפני שאתם סוגרים פעילות גיבוש עבור העובדים, שווה לכם להבין את התרומה שלה. כך כל בעל עסק יכול לעשות החלטה שהוא יהיה שלם לגביה. מאוד יכול להיות כי בסופו של יום תגלו כי פעילות גיבוש זה לא מה שנכון לעסק שלכם. כל החלטה שאמורה להשפיע במידה מסוימת על העסק צריכה להיות כזאת שתהיו שלמים לגביה. אם לא תהיו שלמים לגביה ההחלטה, כדאי לכם לבחון אפשרויות אחרות שיכולות להימצא על הפרק. אך אנו משערים כי אחרי שתקראו את המאמר תבינו את החשיבות של פעילות גיבוש לעובדים עם זיו מנור.

 

מה המשמעות של פעילות גיבוש לעובדים?

עוד לפני שנדבר על פעילות גיבוש עבור העובדים, נרצה להסביר לכם מה המשמעות שלה. הרי יש לא מעט בעלי עסקים שלא שמענו על האפשרות הזאת, והם לא מבינים על מה מדובר. פעילות גיבוש היא פעילות שנועדה על מנת קרבה בין אנשים מסוימים. במקרה הזה הפעילות נועדה על מנת ליצור חיבור בין העובדים שנמצאים באותו עסק. אך כמובן שמלבד זה שפעילות הגיבוש נועדה לקרב את העובדים, היא יכולה להביא איתה תרומה נוספת. כך שאל תסתכלו עליה רק באספקט הספציפי הזה.

 

תאפשרו לעובדים להכיר זה את זה

ככל שהעסק שלכם יהיה יותר גדול, כך ישנה סבירות גדולה יותר כי העובדים לא יכירו זה את זה. אתם מבחינתכם לא יכולים להרשות כי מצב כזה יקרה, בטח כאשר מקום העבודה הוא הבית. לא מעט מהעובדים יספרו כי הם מבלים בעבודה יותר זמן מאשר הם מבלים בבית שלהם. לפיכך החובה שמוטלת עליכם בתור מעסיקים היא לדאוג שהעובדים יכירו זה את זה. לפיכך יהיה עליכם למצוא פעילויות שונות שיאפשרו לעובדים להתוודע האחד לשנייה. לעיתים הם עשויים למצוא חברים טובים חדשים שעובדים ביחד איתם.

 

טעינת מצברים לקראת ההמשך

העבודה בעסק יכולה להיות מאוד מתישה, בטח אם העובדים נותנים את כל כולם. אתם מבחינתכם תרצו שהעובדים יהיו מסורים לעבודה, בדיוק כמו שאתם מסורים אליה. כמו שאתם מוציאים רעיונות ליום הולדת לבן זוג, כך תוכלו למצוא רעיונות לימי גיבוש עבור העובדים. ימי הגיבוש האלה מאפשרים לכם לאפשר לעובדים לטעון מצברים. הם מבחינתם יוכלו לדעת כי יש להם משהו שהם מצפים לקראתו. אם לא יהיו ימי גיבוש מפעם לפעם, השחיקה של העובדים תהיה מורגשת. ברגע שהעובדים יהיו שחוקים, אתם תהיו אלה שישלמו את המחיר. השחיקה יכולה לבוא בכך שהעובדים יעבדו בצורה פחות אפקטיבית. מצב שכזה עלול גם לגרום לסיטואציה שבה העובדים יחליטו לעזוב את מקום העבודה.

 

לא חייב לשלם ביוקר על פעילויות גיבוש

מי אמר שאתם צריכים לשלם סכומים גבוהים על פעילות גיבוש לעובדים? לרשותכם עומד היצע רחב של אפשרויות שממנו תוכלו לבחור את האפשרות שמתאימה לכם. הבחירה יכולה לבוא בהתאם לאופי של העובדים ובהתאם לתקציב שעומד לרשותכם. גם אם התקציב שלכם יהיה מוגבל, תוכלו למצוא היצע רחב של פעילויות. לצד רעיונות ליום הולדת לבן זוג, תוכלו למצוא רעיונות לפעילות המיועדת לגיבוש הצוות. הרעיונות יהיו כאלה שלא יגרמו לכם לשלם סכומים של תוכלו לעמוד בהם. בתור בעלים של עסק תרצו לדעת כי ההחלטות שאתם עושים הן החלטות שלא יביאו בעיות בעתיד. שפיות כלכלית היא הדבר הראשון שתצטרכו לשים אליו לב.

תגרמו לעובדים להכיר גם אתכם

בכל מקום עבודה יש היררכיה, גם אם לא מדובר על מעמדות מאוד ברורים. על ידי פעילות גיבוש לעובדים עם זיו מנור תוכלו לדאוג כי המעמדות לא יהיו ברורים ליום אחד. כל אחד מהעובדים יוכלו לתרום מעצמם על מנת לצלוח את הפעילות שאותה ארגנתם להם. כך העובדים מהצד שלהם יוכלו להכיר אתכם, גם אתם על הדרך תוכלו להכיר את העובדים. ההיכרות עם הצוות שעליו אתם נשענים היא קריטית מאוד להמשך הדרך. הרי איך תוכלו לסמוך על העובדים שלכם מבלי שאתם באמת יודעים למה הם מסוגלים? ימי גיבוש לעובדים יאפשרו לכם לראות את כל הצדדים שכל כך רציתם לראות.

 

משיכת עובדים חדשים לעסק

כוח אדם איכותי הוא החלום הרטוב של כל בעל עסק, וזה לא משנה במה הוא עוסק. מאוד קשה למצוא עובדים חרוצים, כאלה שתוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות. התחרות בין העסקים השונים על העובדים היא תחרות שלא ניתן להתעלם ממנה. לא מעט מקומות עבודה נלחמים על מספר מצומצם של עובדים איכותיים. פעילות גיבוש לעובדים תאפשר לכם למשוך אליכם עובדים חרוצים מאוד. כאלה שישמחו להגיע אליכם כי אתם מציעים קצת מעבר לבעלי עסקים אחרים. הפעילויות הקטנות האלה הן מה שיכול לעשות את ההבדל. גם אם מבחינתכם זה נראה מעט שולי, יש לא מעט עובדים שעבורם זה עולם ומלואו.

שתפו פוסט זה