מה תפקידו של קבלן שיקום?

ענף השיקום הוא עסק משגשג. קבלני שיקום הם האחראים להעניק ללקוחותיהם את הטיפול הטוב ביותר. אחד ההיבטים החשובים ביותר בשיקום הוא טיפול לאחר שיקום. זה כאשר אנשים שהצליחו להתגבר על פציעה או מחלה נעזרים להמשיך ולהתקדם ולשמור על בריאותם. תעשיית השיקום התמודדה עם הרבה אתגרים בשנים האחרונות וגם כמה התפתחויות מבטיחות. לדוגמה, היו התקדמות רבות בתחום התותבות והאורתוטיקה שאיפשרו לאנשים להחלים מפציעות מהר יותר מאי פעם.

קבלן שיקום הוא איש מקצוע המתמחה בתכנון, התקנה ותחזוקה של מבנים נגישים לנכים. חוק השיקום של 1973 וחוק האמריקנים עם מוגבלויות (ADA) מחייבים עסקים וארגונים אחרים לספק תכונות נגישות לאנשים עם מוגבלות. ה-ADA גם דורש שההתאמות הציבוריות והמתקנים המסחריים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות. קבלני שיקום רבים עובדים עבור משרדי אדריכלים או חברות בנייה, אך חלקם עצמאים. קבלן שיקום הוא איש מקצוע המתמחה בתיקון ושיקום מבנים, מבנים ותשתיות. קבלן השיקום יכול לעבוד עם מהנדסים, אדריכלים או אנשי מקצוע אחרים כדי לוודא שהמבנה בטוח לשימוש חוזר של אנשים. הקבלן עשוי להיות גם אחראי לוודא שהמבנה עומד בכל תקני הבטיחות. קבלן השיקום הוא אדם או ארגון המעניק שירותי שיקום לחולים עם מוגבלות.

חלק מהשירותים הניתנים על ידי קבלן השיקום הם:

  •  רפוי בעסוק
  • ריפוי בדיבור
  • פיזיותרפיה
  • עבודה סוציאלית

קבלני שיקום אחראים לשיקום של אדם, בעל חיים או יצור חי אחר. הם אחראים לשיקום הבריאות הפיזית והנפשית של המטופלים שלהם. חלק מקבלני השיקום מתמחים בסוג אחד של מטופלים בעוד שאחרים עשויים להיות בעלי התמקדות כללית יותר. לדוגמה, חלק מקבלני השיקום יעבדו רק עם אנשים בעוד שאחרים עשויים לעבוד עם בעלי חיים או צמחים. קבלני שיקום יכולים לספק שירותים לאנשים הזקוקים לסיוע בפיזיותרפיה או ריפוי בעיסוק. הם יכולים גם לספק שירותים למי שמתאושש מפציעות או מוגבלויות.

קבלן השיקום הוא מי שמפקח על שיקום מבנה. על מנת למצוא קבלן בעל מוניטין, חשוב לבקש הפניות מחברים או בני משפחה שעשו עבודה בנכסים שלהם. מאמר זה יספק לך מידע שימושי על איך למצוא ולשכור קבלן שיקום טוב לפרויקט שלך. קבלני שיקום אחראים לתכנון, הקמה ותחזוקה של מבנים המשמשים לשיקום. זה כולל בתי חולים ומתקנים רפואיים אחרים. קבלני שיקום חייבים להיות בעלי ידע בתחומי האדריכלות, ההנדסה והבנייה. הם גם צריכים להיות מודעים לתקנות בתחום כדי להבטיח שהם עומדים בקודים ובתקנים.

שתפו פוסט זה