מיהו מודד מוסמך?

האגודה האמריקאית של מודדים מקצועיים

(ASPS) היא אגודה מקצועית למודדים ולעוסקים בתחומים קשורים.

היא נוסדה בשנת 1916 כאגודת המהנדסים האזרחית האמריקאית, אך מאוחר יותר הפכה לאגודה האמריקאית למהנדסים אזרחיים ולאגודת המודד האמריקאית.

בנוסף להסמכה והסמכה, ה-ASPS מציע מידע על פיתוח מקצועי, שיטות עבודה מומלצות ואתיקה. קראו את הכתבה על מודדים ישראל

ה-ASPS גם נותן חסות לכנס שנתי שבו חברים יכולים ליצור קשר עם אנשי מקצוע אחרים בתחומם. הכנס מתקיים בכל שנה במקום אחר כדי להכיל חברים מרחבי צפון אמריקה.

המילה "מודד" היא מונח רחב.

זה יכול להתייחס לאדם שסוקר רכוש, או מישהו שסוקר את פני כדור הארץ.

מודד מוסמך הוא אדם שעבר בחינה מקצועית שנערך על ידי המועצה האמריקאית למודדים מקצועיים (ABPS) כדי להיות מוסמך לעבודת מדידות. ה-ABPS הוא ארגון עצמאי ללא מטרות רווח הקובע סטנדרטים לעבודות מדידות ומספק הסמכה לאנשי מקצוע מדידות בארצות הברית ובקנדה.

מודד יכול להיות מועסק כמהנדס, מפתח קרקע, גיאולוג או גיאוגרף, מתכנן שימושי קרקע, מהנדס אזרחי, מנהל פרויקט בנייה או יועץ בכל אחד מהתחומים הללו. מודד מוסמך עובד בדרך כלל עם אנשי מקצוע אחרים כגון מהנדסים ואדריכלים כדי להכין תוכניות לפרויקטים של בנייה ולפתח תת מחלקות נדל"ן

מודד הוא אדם שבודק נכס או חלקת קרקע כדי לקבוע את מצבו וערכו, או לקבוע כל עובדה אחרת לגביו.

בארצות הברית, האנשים הבאים נחשבים למודדים מוסמכים:

– אדם בעל רישיון כמודד קרקעות מקצועי במדינתו במשך חמש שנים לפחות.

– אדם בעל רישיון כמודד קרקעות מקצועי במדינה אחרת לפחות חמש שנים וכיום רשום באותה מדינה.

– אדם בעל רישיון כמודד קרקעות מקצועי במדינה אחרת לפחות חמש שנים וכיום רשום באיגוד המודד הבינלאומי (IAS).

כולנו מכירים את המונח "מודד", אבל האם אנחנו יודעים מה זה אומר?

מודדים מוסמכים הם אנשי מקצוע שהוכשרו להשתמש במגוון מכשירי מדידה וטכניקות. הם אוספים נתונים ומבצעים מדידות כדי לספק מידע על משאבי טבע, תשתיות עירוניות והסביבה הבנויה.

מודד מוסמך הוא מי שעבר הכשרה קפדנית בתחום המדידות. הם משתמשים במגוון מכשירי מדידה וטכניקות כדי לאסוף נתונים ולבצע מדידות כדי לספק מידע על משאבי טבע, תשתיות עירוניות והסביבה הבנויה.

מודד הוא מישהו שמודד ועושה תצפיות על קרקע, מים או מאפיינים אחרים.

הם משתמשים במכשירי מדידה כגון תאודוליטים, מפלסים ומכשירי מעבר. קראו את הכתבה על מודדים ישראל

מודד מוסמך הוא מישהו שעבר תהליך לאישור על ידי סוכנות ממשלתית או ממשלתית פדרלית. הם חייבים להשלים תוכנית חינוך במדידות ולעבור בחינה לפני שהם יכולים לקבל הסמכה.

מודד מוסמך הוא אדם שעבר הכשרה במדידות, עמד בדרישות של סוכנות מדינה או פדרלית, ועבר בחינה.

מודד מוסמך הוא מישהו שעבר הכשרה במדידות, עמד בכל הדרישות של מדינה או סוכנות פדרלית ועבר בחינה. כמו כן, הם נדרשים להיות בעלי תואר ראשון בהנדסה או מדע.

מודד מוסמך הוא מישהו שעומד בכל הדרישות כדי להיות מועסק על ידי סוכנות ממשלתית כמו המכון הגיאולוגי של ארצות הברית (USGS) או הלשכה לניהול קרקעות (BLM). בדרך כלל הם צריכים לפחות תואר ראשון בהנדסה או מדע.

שתפו פוסט זה