פרו פלאן- כי לא מתפשרים על מי שאוהבים

קרדיט תמונה: freepik

כשאנחנו אוהבים מישהו אנחנו רוצים שיהיה לו טוב, שיהיה בריא ושיחיה שנים ארוכות שבהן נוכל להנות מחיים טובים יחדיו. זה נכון לגבי כל מי שיקר לנו, על אחת כמה וכמה לחבר שלנו על ארבע, או כל כמות של רגליים שיש לו, אם בכלל.

מזון איכותי עומד בבסיסם של חיים בריאים בגוף ובנפש תוך מיצוי מלוא הפוטנציאל של חיים ארוכים ונפלאים באמת. מזון איכותי אחראי לא רק על בריאות, מערכת חיסונית חזקה ויכולות שיקום מהירות מפציעות ופגיעות, אלא הוא משפיע גם על החוסן הנפשי של בעל החיים, ממש כמו אצל בני האדם.

כלבים וחתולים חייבים לקבל חלבון בתזונה השוטפת שלהם בשיעור גבוה יחסית ואילו לא כל סוגי המזונות שמותאים לבעלי חיים מורכבים כך. פרו פלאן הוא מזון סופר פרימיום שכולל את כל הרכיבים החיוניים להם זקוק הכלב שלכם לרבות כמויות החלבון הגבוהות שנדרשות.

אוכל שהוא לא איכותי דיו יכיל בדרך כלל ריכוז גבוה יותר של דגנים מה שישפיע בטווח הארוך על הבריאות של הכלב ויקדם תחלואה נפוצה כמו גם חריגה.

בין אם אתם מעדיפים אוכל רטוב או יבש ההמלצה החמה היא להיצמד אל מותגים כמו פרו פלאן, או קטגוריות סמוכות ולא להתפשר, לפחות לא על המזון. אפשר לצמצם במשחקים, אפילו בחטיפים, אפשר לפנק פחות במקומות אחרים, אבל לא כדאי להתפשר על האוכל בשום שלב.

להזמין און ליין בצ'יק

הימים שבהם לקנות מזון לכלב דרש לסחוב שק ענק וכבד פסחו וכיום אפשר להזמין את האוכל און ליין ולקבל אותו עם שליח עד הבית. מבלי לבזבז זמן להגיע לחנות ולהתאמץ, בין אם זה פרו פלאן או כל מותג אחד. חנות לחיות בירושלים יכולה לספק לכם היו וכבר זמן מה, את השירות המושלם מכף היד, מקסימום תצטרכו להניף אצבע.

להזמנה און ליין במסגרת חנות לחיות בירושלים יש יתרונות רבים חוץ מחסכון בזמן, כסף ומאמץ. האתר מלא במידע חשוב וחיוני שיוכל להעשיר את עולמכם ועולם הכלב שלכם בענק.

 

שתפו פוסט זה