קידום אתרים גדולים

קרדיט תמונה: freepik

אתרים עם הרבה תנועה מחפשים תמיד למצוא דרכים חדשות לקדם את עצמם. בחלק זה, נדון בכמה דרכים שבהן הם יכולים לעשות זאת. דרך אחת היא באמצעות פרסום בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר. דרך נוספת היא באמצעות פרסומות באתרים שונים, כמו גוגל אדסנס. חלק זה ידון גם בשימוש בשיווק שותפים, שבו חברה תציע עמלות לאנשים שמקדמים את המוצרים או השירותים שלהם באתרים שלהם.

 

קידום הוא חלק חשוב מאוד בשיווק אתר אינטרנט

זה גם אחד החלקים היקרים ביותר. מאמר זה יכסה כמה טיפים וטריקים בסיסיים שיעזרו לך לעשות קידום אתרים אורגני בגוגל שלך מבלי לשבור את הכסף.

1) צור רשימת דוא"ל

זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר להחזיר אנשים לאתר שלך שוב ושוב. ככל שיש לך יותר מיילים, כך זה יהיה טוב יותר עבור העסק שלך. אתה יכול להשתמש בספק שירותי דוא"ל כגון MailChimp או Constant Contact, או שאתה יכול לרכוש שם דומיין ולהגדיר שרת דוא"ל משלך עם שירותים כמו Google Apps for Work או Microsoft Office 365 Business Essentials.

2) בצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש

אם אתה רוצה שאנשים ימצאו את האתר שלך בדפי תוצאות של מנועי החיפוש, עליך לוודא זאת

 

האינטרנט גדל באופן אקספוננציאלי מאז שנות ה-90

מספר האתרים גדל בקצב מהיר וזה הוביל לקידום אתרים גדולים.

אתרים גדולים מקודמים לרוב באמצעות פרסום, אופטימיזציה למנועי חיפוש ושיווק במדיה חברתית.

האינטרנט תמיד גדל באופן אקספוננציאלי מכיוון שיותר אנשים משתמשים בו מדי יום. יותר אנשים משתמשים בו מדי יום כי יותר חברות בונות אתרים באינטרנט. קידום הוא גורם מפתח להצלחת כל אתר אינטרנט. הסיבה לכך היא שהוא מביא יותר תנועה ומגביר את הנראות של האתר במנועי החיפוש. ישנן דרכים רבות לקדם אתר, אך כולן דורשות זמן, כסף ומומחיות.

ישנם כלים רבים שיכולים לעזור בתהליך זה. דוגמה אחת לכלי כזה היא BuzzSumo. הוא מנתח תוכן ששותף במדיה החברתית וקובע איזה סוג של תוכן מקבל הכי הרבה שיתופים ולייקים. לאחר מכן הוא מציע נושאים רלוונטיים לפוסטים שניתן לשתף באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר.

 

האינטרנט הוא מרחב תחרותי

עם אתרים רבים שמתחרים על תשומת הלב של המשתמשים שלהם. אתרים רבים מסוגלים להקדים את המתחרים על ידי שימוש בטכניקות וטקטיקות קידום מכירות. טכניקה אחת שבה משתמשים אתרים מסוימים היא להציע למשתמשים הזדמנות לזכות בפרסים או בתגמולים אחרים בתמורה למילוי סקרים או הרשמה לניוזלטר. ניתן לעשות זאת באמצעות טופס מקוון, המבקש מידע ליצירת קשר ונתונים דמוגרפיים. טכניקה נוספת שבה משתמשים חלק מהאתרים היא להציע למבקרים תוכן בחינם בתמורה לצפייה בפרסומות. ייתכן שיינתן למבקר פרק זמן מסוים באתר לפני שיוצגו לו פרסומות, או שיצטרך לצפות בפרסומות מיד לאחר הגעתו לאתר. שתי הטכניקות הללו יכולות לעזור לאתרים גדולים לצבור יותר עוקבים ולגרום להם לחזור שוב ושוב. קידום אתרים גדולים מהווה אתגר כבר שנים רבות. עם זאת, אנו רואים כעת את הופעתן של אסטרטגיות שיווק דיגיטליות חדשות המסוגלות לנצל את הטכנולוגיה העדכנית ביותר.

 

שתפו פוסט זה